Fit uit de lockdown?

Maandenlang gedwongen thuiszitten met nauwelijks tot geen beweging? Maandenlang niet optimaal kunnen trainen? Je bent niet de enige die vooral nu worstelt met overtollige kilootjes of een verminderde conditie. Dit lossen we niet alleen op met training en beweging, maar vooral ook in de keuken.

Wil jij blijvende resultaten en een betere conditie, bijvoorbeeld door het aanleren van routine in je voedingspatroon? Dan heb ik nu een deal voor jou die je niet mag missen!

Werk mee aan mijn bijzonder interessante leefstijl-onderzoek en ik help jou je (sport)doelen te behalen tegen een tijdelijk sterk gereduceerd tarief!

meld je aan

Onderzoek

Graag wil ik onderzoeken en daarmee bewijzen dat we onze doelen sneller en met meer gemak bereiken wanneer we een combinatie maken van bewegen met de juiste mindset. Technisch gezien wil ik sport combineren met hypnotisch taalgebruik, oogbewegingen (EMDR) en het optimaliseren van voeding. Dat het tegelijktijdig beoefenen van sport met het aanpassen van voeding zijn vruchten afwerpt, dat weten we al heel erg lang. Ik ben al jaren bezig met het daaraan toevoegen van hypnotisch taalgebruik in mijn trainingen en ervan overtuigd dat dit het resultaat vergroot. Oogbewegingen maken we automatisch wanneer we lopen of op een fiets zitten en ik ben benieuwd wat het doet als we deze bewust gaan inzetten om ons doel gemakkelijker te behalen. 

Programma September

Voor sportievelingen die de conditie willen verbeteren

Concreet betekent het dat ik een groep ga trainen gedurende acht weken. Iedere week ontvangt de groep een training van een uur op een spinbike, waarbij we de anaerobe drempel zullen verleggen en daarmee de conditie optimaliseren.  Alle deelnemers ontvangen dagelijks (gedurende 8 weken) een voedingsplan op maat, aangepast aan hun training en sportieve doel. Daarbij krijgen alle deelnemers een kort advies over hoe hun week in te delen qua training. Om de week zal ik hypnotisch taalgebruik toepassen tijdens de training. Een activiteitstracker is vereist bij deelname (hartslagmeter, FitBit etc).

Beweging
Beweging

Racen op een spinbike

wekelijks 1 uur

Voeding
Voeding

Voedingsplan via een app

dagelijks op maat gemaakt

Geest
Geest

Hypnotisch taalgebruik

stimulatie van oogbewegingen

Individuele renners opgelet!

Graag doe ik ook een onderzoek bij individuele renners waarbij ik de renner drie tot vier keer persoonlijk train en uitgebreid zal interviewen na afloop van deze trainingen. Ook een individuele renner wil ik voorzien van een voedingsplan op maat. Afhankelijk van de doelstelling en om inzicht te geven in de voordelen van sportvoeding.

meld je aan

Dit programma heeft een meer sportief karakter. Naast afvallen, zal er tijdens de trainingen meer accent liggen op het verbeteren van de conditie. Als jij dat wilt, is er de mogelijkheid tot het verleggen van de anaerobe drempel door middel van deze trainingen.

Je kunt weer gebruik maken van een app die jou inzage geeft in hoe jij je (sportieve) doel met behulp van de juiste voeding kunt bereiken. Je kunt de praktische recepten precies opvolgen of er inspiratie mee opdoen. In ieder geval maakt het je een stuk wijzer. Want wat eet je nou wel/niet wanneer je sportief optimaal wilt presteren of afvallen en wanneer eet je dan het beste iets als het gaat om trainen.

De trainingen zijn geschikt voor sporters met een goede basisconditie. Ze zijn bedoeld voor de fietser / sporter die de conditie optimaal wil verbeteren, langer zou willen presteren voordat hij verzuurt en voor mensen die willen afvallen. Zowel leden als niet-leden van SportCity kunnen aan het programma deelnemen.

Anaerobe drempel

De anaerobe drempel is het punt in de hartslagfrequentie waar het lichaam nog evenveel melkzuur aanmaakt als dat er wordt afgebroken. Boven dit punt wordt er meer melkzuur aangemaakt dan dat er wordt afgebroken. Melkzuur ofwel een verzuurd gevoel, zorgt ervoor dat de prestatie minder wordt of in een erger geval moet worden gestaakt. Tijdens een anaerobe drempel training, trainen we rond deze drempel met als gevolg dat deze drempel na het volgen van de trainingen pas optreedt bij een hogere hartslag frequentie dan ervoor. Het duurt in dat geval dus langer eer men verzuurt. Behalve voor het verleggen van de verzuringsgrens, zorgt de training ook voor een hogere VO2 max (=meer conditie) en het verbranden van enorm veel calorieën.

Wie?

Dit programma is voor sportievelingen en wielrenners.

Om het onderzoek zo goed mogelijk te kunnen doen, maak ik een indeling van de groepen om deze zo homogeen mogelijk te maken. Je kunt vooraf wel je voorkeur opgeven voor dagen en tijden.

Wanneer?

De trainingen  zijn vooralsnog op dinsdagavond om 20.30 uur en op vrijdagavond 19.30 óf zaterdagochtend om 9.00 uur.

Je mag beide trainingen volgen, maar 1 per week is voldoende. We starten op dinsdag 28 september en vrijdag 1 oktober of zaterdag 2 oktober. 

claim mijn plekje!
Hoeveel?

Normaliter reken ik hiervoor € 19 per week. Omdat jij mij nu helpt met mijn onderzoek, vraag ik nog geen € 13 per week.

Voor een traject van 8 weken, betaal je nu  € 99! Daarvoor krijg jij 18 trainingen en dagelijks advies over je voeding. Allemaal in een superhandige app!

Elke dag staat jouw op maat gemaakte voedingsplan klaar in de app!

Je leert je eetgewoontes aanpassen zodat je na het programma meer kennis, inspiratie en inzichten hebt om jouw beoogde doel te bereiken.

driemaal daags

Je krijgt dagelijks minimaal drie recepten aangepast aan jouw doel, allergieën, en dieetwensen.

superhandige app

De recepten zijn overzichtelijk, makkelijk, lekker en allemaal na te lezen in de app.

meld je direct aan!
welke ingrediënten?

Een boodschappenlijstje wordt automatisch voor je klaargezet.

zelf kiezen?

Wanneer je toch liever kiest voor een ander gerecht, kun je een ander recept uitkiezen dat past binnen jouw persoonlijke voorkeur.

De kracht van anders denken zit ‘m in de eenvoud!

Privacy Settings
We use cookies to enhance your experience while using our website. If you are using our Services via a browser you can restrict, block or remove cookies through your web browser settings. We also use content and scripts from third parties that may use tracking technologies. You can selectively provide your consent below to allow such third party embeds. For complete information about the cookies we use, data we collect and how we process them, please check our Privacy Policy
Youtube
Consent to display content from Youtube
Vimeo
Consent to display content from Vimeo
Google Maps
Consent to display content from Google